افت قیمت نفت به زیر 60 دلار

ازآنجایی که نگرانی در مورد رکود اقتصاد جهانی و تقاضا برای نفت از پیشرفت در حلِ اختلاف تجاری بین آمریکا و چین پیشی گرفته است، قیمت نفت در معاملات امروز (پنجشنبه 11 مهر) به 57.33 دلار در هر بشکه کاهش یافته است.

اوپک و آژانس بین المللی انرژی با انتشار گزارش هایی بر مازاد نفت در سال آینده اشاره کردند.

گریج ارلام، تحلیلگر بازار چند روز پیش گفت: «قیمت نفت در روزهای اخیر علی رغم افزایش ارزش بازارهای بورس و کاهش ذخایر زیاد ذخایر نفتی، کاهش یافته است… آژانس بین المللی انرژی همچنان کاهش تقاضا برای نفت را به علت نگرانی در مورد رشد اقتصادی در جهان پیش بینی می کنند.»

آموزش گام به گام تحلیل بنیادی برای انتخاب سهم مناسب

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تحلیل بنیادی روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا میخواهید در بورس به موفقیت برسید؟ آیا نمیدانید چگونه یک سهم را از منظر بنیادی تحلیل کنید؟ نبود منبع آموزشی مناسب در زمینه تحلیل بنیادی انگیزه ای شد تا در یک کتاب آموزشی به زبانی کاملا ساده و کاربردی، به کمک تصاویر گویا و آموزش گام به گام، روش انتخاب یک سهم را بر اساس نکات بنیادی آموزش داده ایم. قطعا این روش آموزشی را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد! این کتاب الکترونیکی را به تمام کسانی که می خواهند در بازار بورس به موفقیت مستمر برسند توصیه میکنیم .

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 45 هزار تومان)

به علت توافق اوپک پلاس برای کاهش تولید، قیمت نفت برنت امسال 12 درصد رشد قیمت داشته است.

تولیدکنندگان نفت تلاش می کنند که مانع افزایش ذخایر نفت شوند و این تلاش ثمره داده و ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته به کمترین میزان در نزدیک یک سال گذشته رسید.

کمیته رصد اوپک پلاس این هفته گذشته دیدار و تعهد عراق و نیجریه به کاهش تولید را دریافت کردند.

برخی نمایندگان اوپک می گویند دیدگاه کاهش بیشتر تولید در سال آینده، در حال تقویت شدن است اما وزیر نفت جدید عربستان گفت مذاکرات در این رابطه به نشست بعدی اوپک در ماه دسامبر موکول شده است.

به هر حال ادامه روند کاهشی نفت میتواند تاثیر زیادی بر صورت‌های مالی برخی از شرکت‌های بورسی داشته باشد، از این رو سهام داران این روزها به صورت مداوم قیمت نفت را رصد کرده و در تصمیمات سرمایه گذاری خود لحاظ میکنند.

آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته در بورس

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته روی لینک زیر کلیک کنید.

تابلوخوانی در کنار تحلیل بنیادی و تکنیکال، بعد سوم بورس است. همه چیز در تابلوی معاملات سهم وجود دارد، اطلاعاتی که شاید در نگاه اول کسی متوجه آنها نشود اما با یادگیری تکنیک های تابلو خوانی و بازار خوانی می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید و بر این اساس معاملات پر سودتری داشته باشید. در کتاب آموزش تابلو خوانی پیشرفته به مطالبی خواهیم پرداخت که در هیچ کلاس یا کتابی به شما آموزش نمی دهند. تکنیک هایی که حاصل سالها تجربه در بازار سرمایه است.

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 39 هزار تومان)

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را نیز بخوانید

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پکیج آموزش معاملات 90 درصدی

برای مشاهده توضیحات بیشتر، خرید و دانلود پکیج، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده پکیج آموزشی