خرید آموزش بورس

به تازگی و در یک طی سال گذشته (نسبت به زمان نگارش این مقاله) افراد زیادی به سرمایه گذاری در بورس علاقه‌مند شده‌اند. در کنار اقبال عمومی مردم به بازار سرمایه، مدرسین و اساتید زیادی در طی این مدت ظهور پیدا کرده‌اند که معمولا در شبکه‌های اجتماعی به آموزش بورس می‌پردازند. البته که محتوای همه‌ی آنها خریدار ندارد و به واقع آموزشی ارزش هزینه کردن را دارد که بتواند حقیقتا موثر و کاربردی باشد و توسط اساتید واقعی طراحی شده باشد. در این مقاله سعی می‌کنیم ضمن تبیین جایگاه بحث آموزش در زمینه بورس، دوره‌ها و محصولات آموزشی مفید در این زمینه را معرفی کنیم. با ما همراه باشید با خرید آموزش بورس به روش هدفمند و موثر.

آیا باید برای آموزش بورس هزینه پرداخت کرد؟

افراد تازه وارد به بورس معمولا به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول افرادی هستند که بدون آموزش در این مسیر گام برمی‌دارند که طبیعتا به زودی با ضرر از این بازار خارج خواهند شد.

دسته دوم افرادی هستند که نسبت به دسته اول بسیار هوشمند‌تر هستند و می‌دانند بدون آموزش نمی‌توان در بورس به موفقیت و ثروت دست یافت. اگر شما نیز جزء این دسته هستید به شما تبریک می‌گوییم! اما آیا میتوان بدون صرف هزینه مهارت لازم را کسب کرد و سرمایه‌گذاری در بورس را به درستی آموزش دید؟

قطعا پاسخ سوال بالا منفی است. هیچ کس بدون صرف هزینه در بورس موفق نشده است که شما نفر دوم باشید! اما این هزینه فقط پول خرید پکیج‌های آموزشی و هزینه شرکت‌ در دوره‌های آموزشی بورس نیست. انرژی و زمان نیز هزینه‌هایی هستند شما باید برای فراگیری اصول سرمایه گذاری در بورس آن را پرداخت کنید. توجه کنید اگر قبل از ورود به بازار این هزینه‌ها را پرداخت نکنید، خود بازار چندین برابر آن را از شما خواهد گرفت.

این یک هشدار جدی برای افراد تازه کار و مبتدی است. همه کسانی که الآن در بازار موفق هستند، زمانی این هزینه‌ها را پرداخت کرده‌اند.

آموزش رایگان در سطح اینترنت

سوال: آیا نمیتوان بدون پرداخت هزینه مالی، از آموزش‌های رایگان در سطح اینترنت استفاده کرد؟
پاسخ سوال بالا مثبت است. اما باید به چند نکته‌ی مهم توجه کنید. همیشه ضروری نیست که آموزش بورس را بخرید بلکه می‌توانید از منابع رایگان استفاده کنید اما دو مشکل در این راه وجود دارد:

اگر نخواهید هزینه مالی کنید و ترجیح می‌دهید از منابع اموزشی رایگان در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید، باید انرژی و زمان بیشتری صرف کنید، در واقع از هزینه مالی شما کاسته و به هزینه‌ی زمانی و قوای انرژیک شما افزوده خواهد شد.

علت کاملا واضح است. شما احتمالا باید زمان زیادی را برای پیدا کردن و مطالعه منابع گوناگون صرف کنید تا بالاخره منبع اموزشی مناسب را پیدا کنید که خوب این کار انرژی زیادی را هم از شما خواهد گرفت.

آموزش گام به گام تحلیل بنیادی برای انتخاب سهم مناسب

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تحلیل بنیادی روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا میخواهید در بورس به موفقیت برسید؟ آیا نمیدانید چگونه یک سهم را از منظر بنیادی تحلیل کنید؟ نبود منبع آموزشی مناسب در زمینه تحلیل بنیادی انگیزه ای شد تا در یک کتاب آموزشی به زبانی کاملا ساده و کاربردی، به کمک تصاویر گویا و آموزش گام به گام، روش انتخاب یک سهم را بر اساس نکات بنیادی آموزش داده ایم. قطعا این روش آموزشی را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد! این کتاب الکترونیکی را به تمام کسانی که می خواهند در بازار بورس به موفقیت مستمر برسند توصیه میکنیم .

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 45 هزار تومان)

هزینه برای خرید آموزش بورس

از طرفی شما در ابتدا در یک جهل مرکب هستید و حتی نمی‌دانید باید دقیقا به دنبال چه مطالبی باشید (نمی‌دانید چه چیزهایی را نمی‌دانید). مطالب آموزشی رایگان در سطح اینترنت معمولا دارای انسجام خاصی نیستند و شاید کمتر منبع آموزشی رایگانی از یک انسجام هدفمند برخوردار باشد.

به هر روی هستند کسانی که از آموزش‌های رایگان در سطح اینترنت آغاز کرده‌اند و بعد از چند سال آزمون و خطا در بازار بالاخره به یک روش و متد مناسب دست پیدا کرده‌اند تا بتوانند به صورت مستمر در بازار فعالیت کنند و به کسب سود بپردازند.

خرید آموزش بورس از صفر تا صد

در اینجا محصولی معرفی می‌شود که نیاز افراد تازه وارد به آموزش بازار سهام را کاملا مرتفع میکند. اگر نمی‌خواهید با صرف انرژی و زمان زیاد به دنبال منابع مختلف باشید، می‌توانید با صرف یک هزینه مالی مختصر، آنچه را که برای پیشرفت در بورس نیاز دارید را یکجا (در یک پکیج) خریداری کنید و زمان و انرژی خود را در جهت یادگیری موثر بورس صرف کنید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره خرید آموزش بورس از صفر به مقاله زیر مراجعه کنید (روی لینک زیر کلیک کنید).

آموزش جامع بورس از صفر تا صد

خرید پکیج جامع آموزش بورس

همچنین می‌توانید برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر و خرید این پکیج آموزشی به لینک زیر مراجعه کنید.

پکیج آموزش صفر تا صد بورس (از شروع به کار در بورس تا آموزش تحلیل سهام)

آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته در بورس

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته روی لینک زیر کلیک کنید.

تابلوخوانی در کنار تحلیل بنیادی و تکنیکال، بعد سوم بورس است. همه چیز در تابلوی معاملات سهم وجود دارد، اطلاعاتی که شاید در نگاه اول کسی متوجه آنها نشود اما با یادگیری تکنیک های تابلو خوانی و بازار خوانی می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید و بر این اساس معاملات پر سودتری داشته باشید. در کتاب آموزش تابلو خوانی پیشرفته به مطالبی خواهیم پرداخت که در هیچ کلاس یا کتابی به شما آموزش نمی دهند. تکنیک هایی که حاصل سالها تجربه در بازار سرمایه است.

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 39 هزار تومان)

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را نیز بخوانید

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پکیج آموزش معاملات 90 درصدی

برای مشاهده توضیحات بیشتر، خرید و دانلود پکیج، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده پکیج آموزشی