روح تازه در کالبد بازار سرمایه، ورود نقدینگی جدید به بورس

در ماه‌های اخیر و باتوجه رکود در بازار های موازی، بازار سرمایه مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. رییس سازمان بورس اعلام کرد: اخیرا منابع مالی خوبی به بازار سرمایه وارد شده که نگهداشت این پول وظیفه مهمی است.

به گزارش سهم شناس، شاپور محمدی ریاست سازمان بورس اوراق بهادار در نشست هم اندیشی کارگزاری ها اظهار داشت: در حال حاضر شرکت های کارگزاری سهام اولین مجرای ورود سرمایه گذاران برای تجربه فعالیت در بازار سرمایه هستند و همین ویژگی، وظیفه این نهاد را در تعامل مثبت با سهامداران و حمایت از حقوق آنها افزون کرده است.

آموزش گام به گام تحلیل بنیادی برای انتخاب سهم مناسب

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تحلیل بنیادی روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا میخواهید در بورس به موفقیت برسید؟ آیا نمیدانید چگونه یک سهم را از منظر بنیادی تحلیل کنید؟ نبود منبع آموزشی مناسب در زمینه تحلیل بنیادی انگیزه ای شد تا در یک کتاب آموزشی به زبانی کاملا ساده و کاربردی، به کمک تصاویر گویا و آموزش گام به گام، روش انتخاب یک سهم را بر اساس نکات بنیادی آموزش داده ایم. قطعا این روش آموزشی را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد! این کتاب الکترونیکی را به تمام کسانی که می خواهند در بازار بورس به موفقیت مستمر برسند توصیه میکنیم .

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 45 هزار تومان)

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کانون کارگزاران را محور اصلی ارتباط سازمان بورس با تمام ارکان بازار سرمایه دانست و بر حمایت این سازمان از صنعت کارگزاری و حمایت از حقوق سهامداران تاکید کرد.

طبق اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، وی با اشاره به جذب منابع مالی جدید در بازار سرمایه اظهار کرد: اخیرا منابع خوبی به بازار سرمایه وارد شده که نگهداشت این پول وظیفه مهمی است. باید تمهیدی کنیم تا این پول از بازار سرمایه خارج نشود. به ویژه صندوق های ما لازم است فعال تر عمل کنند و حتی الامکان سازوکارهای تشویقی نیز طراحی شود.

محمدی در ادامه در خصوص وضعیت فعلی بازار سرمایه و نهادهای مالی فعال در این حوزه توضیحاتی ارائه کرد که از مهم ترین آنها می توان به ضرورت پیشرفت و تنوع بخشی در حوزه ابزارهای مالی معاملاتی و تنوع تعداد نهادهای مالی فعال، توسعه برگزاری مجامع الکترونیکی، رفع مشکلات سهامداری شرکت های کارگزاری بانکی، پیشنهاد رفع مشکلات مالیات بر ارزش افزوده شرکت های کارگزاری با همکاری کانون کارگزاران و پیگیری کاهش ضریب عوارض کسب و پیشه شرکت‌های کارگزاری تا حصول نتیجه اشاره کرد.

منبع: ایسنا

آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته در بورس

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته روی لینک زیر کلیک کنید.

تابلوخوانی در کنار تحلیل بنیادی و تکنیکال، بعد سوم بورس است. همه چیز در تابلوی معاملات سهم وجود دارد، اطلاعاتی که شاید در نگاه اول کسی متوجه آنها نشود اما با یادگیری تکنیک های تابلو خوانی و بازار خوانی می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید و بر این اساس معاملات پر سودتری داشته باشید. در کتاب آموزش تابلو خوانی پیشرفته به مطالبی خواهیم پرداخت که در هیچ کلاس یا کتابی به شما آموزش نمی دهند. تکنیک هایی که حاصل سالها تجربه در بازار سرمایه است.

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 39 هزار تومان)

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را نیز بخوانید

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پکیج آموزش معاملات 90 درصدی

برای مشاهده توضیحات بیشتر، خرید و دانلود پکیج، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده پکیج آموزشی