عرضه اولیه نماد “کویر” با سرمایه ۲۴۰ هزار میلیارد تومانی

در مراسم این عرضه اولیه، علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس اظهار کرد: شرکت «فولاد سپید فراب کویر» حدود ۶۵۰ هزار تن در سال ظرفیت دارد که امروز با سرمایه ۲۴۰ هزار میلیارد تومانی عرضه اولیه شد.
به گزارش سهم شناس، طی روز جاری، شرکت تولیدی «فولاد سپید فراب کویر» به عنوان پانصد و سی و یکمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «ساخت فلزات اساسی» در فهرست نرخ‌های بازار دوم به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شد.

با انجام این عرضه اولیه حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به ارزش بازار افزوده و بدین ترتیب زنجیره صنایع فولادی تکمیل شد؛ بیشتر فعالیت شرکت کویر در حوزه شمش و مقاطع فولادی است که با انجام معاملات آن امیدواریم به رونق بخش تولید یاری شود.

در خلال این عرضه اولیه، سهم «کویر» به هر کد (نفر)، حداکثر ۲۷۵ سهم در قیمت ۶۲۵۰ ریال (سقف قیمت در حدود ۱۷۲.۶ هزار تومان)، تخصیص یافت.

در مراسم این عرضه اولیه، علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس اظهار کرد: شرکت «فولاد سپید فراب کویر» حدود ۶۵۰ هزار تن در سال ظرفیت دارد که امروز با سرمایه ۲۴۰ هزار میلیارد تومانی عرضه اولیه شد.

علی صحرایی میزان استقبال از این عرضه اولیه را بیشتر از عرضه های قبلی (حدود ۸۸۰ هزار نفر) دانست و در خصوص عملکرد بورس در روزهای اخیر تصریح کرد: نماگرهای بازار نشان‌دهنده روند مناسب حجم و ارزش معاملات در هفته اخیر هستند؛

آموزش گام به گام تحلیل بنیادی برای انتخاب سهم مناسب

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تحلیل بنیادی روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا میخواهید در بورس به موفقیت برسید؟ آیا نمیدانید چگونه یک سهم را از منظر بنیادی تحلیل کنید؟ نبود منبع آموزشی مناسب در زمینه تحلیل بنیادی انگیزه ای شد تا در یک کتاب آموزشی به زبانی کاملا ساده و کاربردی، به کمک تصاویر گویا و آموزش گام به گام، روش انتخاب یک سهم را بر اساس نکات بنیادی آموزش داده ایم. قطعا این روش آموزشی را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد! این کتاب الکترونیکی را به تمام کسانی که می خواهند در بازار بورس به موفقیت مستمر برسند توصیه میکنیم .

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 45 هزار تومان)

البته به دلیل اینکه عده‌ای در این هفته به دنبال شناسایی سود خود بودند با منفی شدن شاخص‌ها رو به رو بودیم، هرچند که امروز و در اخرین روز هفته کاری شاهد بهبود شاخص‎ها بودیم.

وی وضعیت بازار در هفته آینده را مثبت دانست و توضیح داد: براین اساس، انتظار می‌روند در هفته آتی نیز با ادامه این روند همراه باشیم، اما این به مفهوم افزایش قیمت همه سهم ها نیست. افراد باید در معاملات خود متناسب با آمارهای تولید و فروش شرکت ها و نیز میزان ریسک سرمایه گذاران به خرید و فروش مبادرت کنند.

مدیرعامل شرکت بورس توصیه کرد: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در بازار سرمایه داشته ولی از این بازار اطلاع زیادی ندارند، بهتر است با افراد مطلع مشورت کرده و یا از ابزارهای حضور غیرمستقیم مانند انواع صندوق های سرمایه‌گذاری بهره مند شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: بهتر است افراد پس اندازهایشان را وارد بورس کنند و با فروش دارایی های ضروری خود به این بازار وارد نشوند؛ همچنین برای انتخاب سهام و گزینه های سرمایه گذاری به فضای مجازی اعتماد نکنند.

علی صحرایی مهمترین گروه هایی که طی هفته گذشته در بازار تاثیر مثبت داشتند را صنایع پالایشی، پتروشیمی و فرآورده های جانبی مانند صنایع روغنی عنوان کرد.

لازم به ذکر است زمان تخصیص عرضه اولیه کویر در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز (17 مهر98) به پایان رسید.

آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته در بورس

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته روی لینک زیر کلیک کنید.

تابلوخوانی در کنار تحلیل بنیادی و تکنیکال، بعد سوم بورس است. همه چیز در تابلوی معاملات سهم وجود دارد، اطلاعاتی که شاید در نگاه اول کسی متوجه آنها نشود اما با یادگیری تکنیک های تابلو خوانی و بازار خوانی می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید و بر این اساس معاملات پر سودتری داشته باشید. در کتاب آموزش تابلو خوانی پیشرفته به مطالبی خواهیم پرداخت که در هیچ کلاس یا کتابی به شما آموزش نمی دهند. تکنیک هایی که حاصل سالها تجربه در بازار سرمایه است.

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 39 هزار تومان)

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را نیز بخوانید

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پکیج آموزش معاملات 90 درصدی

برای مشاهده توضیحات بیشتر، خرید و دانلود پکیج، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده پکیج آموزشی