قیمت طلا و سکه در سراشیبی سقوط

در روز پنجشنبه 11 مهر ماه 1398 هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد چهار میلیون و 21 هزار تومان ارزش داشت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و 984 هزار تومان فروخته شد. آیا قیمت سکه به کانال 3 میلیون تومانی وارد شده است؟ شواهد حاکی از ادامه روند منفی ارزش سکه و طلا در این روزها است.
همچنین در بازار آزاد تهران هر گرم طلای خام 18عیار، 409 هزار و 100 تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و 774 هزار تومان تعیین قیمت شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور روز سه شنبه (9 مهر) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: قیمت سکه در یک سال گذشته حدود 30 درصد افت داشت و از حدود پنج میلیون و 500 هزار تومان در پنجم مهر 1397 به حدود چهار میلیون تومان در ششم مهر امسال کاهش یافته است.

البته باتوجه به اینکه در ماه‌های محرم و صفر با کاهش تقاضا مواجه هستیم این امر ممکن است موقتی باشد. «محمد کشتی‌آرای» با بیان اینکه رکود بازار طلا به علت ماه های محرم و صفر تشدید شده است، افزود: کاهش مناسبت هایی مانند عقد و ازدواج در این دو ماه، میزان مراجعه به بازار طلا کاهش یافته که پیش بینی می‌شود این وضعیت تا یک ماه آینده یعنی تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد.

آموزش گام به گام تحلیل بنیادی برای انتخاب سهم مناسب

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تحلیل بنیادی روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا میخواهید در بورس به موفقیت برسید؟ آیا نمیدانید چگونه یک سهم را از منظر بنیادی تحلیل کنید؟ نبود منبع آموزشی مناسب در زمینه تحلیل بنیادی انگیزه ای شد تا در یک کتاب آموزشی به زبانی کاملا ساده و کاربردی، به کمک تصاویر گویا و آموزش گام به گام، روش انتخاب یک سهم را بر اساس نکات بنیادی آموزش داده ایم. قطعا این روش آموزشی را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد! این کتاب الکترونیکی را به تمام کسانی که می خواهند در بازار بورس به موفقیت مستمر برسند توصیه میکنیم .

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 45 هزار تومان)

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور اضافه کرد: اکنون طلا جذابیتی برای سرمایه‌گذاری ندارد و فقط برای مصارف خاص مانند هدیه دادن و مراسم های ازدواج از آن استفاده می‌کنند. در گذشته به جز سرمایه‌گذاری از سکه برای هدیه دادن نیز استفاده می‌شد، اما در حال حاضر به دلیل بالارفتن قیمت سکه و کاهش توان خرید، مردم گرایش کمی برای هدیه دادن سکه در مراسم ها و مناسبت ها دارند و ترجیح می‌دهند که از سایر کادوها استفاده کنند.

با از دست رفتن جذابیت سرمایه گذاری در سکه و طلا، در شش ماهه اول سال 98 شاهد استقبال مردم از بازار سرمایه شده‌ایم. میتوان انتظار داشت با ادامه این روند و همچنین ثبات بازار ارز، شاهد ادامه روزهای سبز بورس باشیم.

آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته در بورس

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته روی لینک زیر کلیک کنید.

تابلوخوانی در کنار تحلیل بنیادی و تکنیکال، بعد سوم بورس است. همه چیز در تابلوی معاملات سهم وجود دارد، اطلاعاتی که شاید در نگاه اول کسی متوجه آنها نشود اما با یادگیری تکنیک های تابلو خوانی و بازار خوانی می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید و بر این اساس معاملات پر سودتری داشته باشید. در کتاب آموزش تابلو خوانی پیشرفته به مطالبی خواهیم پرداخت که در هیچ کلاس یا کتابی به شما آموزش نمی دهند. تکنیک هایی که حاصل سالها تجربه در بازار سرمایه است.

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 39 هزار تومان)

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را نیز بخوانید

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پکیج آموزش معاملات 90 درصدی

برای مشاهده توضیحات بیشتر، خرید و دانلود پکیج، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده پکیج آموزشی