همتی: روند نوسانات اخیر ارز پایدار نیست

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در دو هفته اخیر انتظارات غیرواقعی در بازار ارز ایجاد و عمدتا در برخی فضا‌های دلالی و سفته‌بازی به آن دامن زده شد. با اطلاعاتی که از توانایی‌ها، امکانات و ذخایر ارزی کشور و ارز صادارتی دارم، این روند نمی‌تواند واقعی و پایدار باشد؛ چرا که تغییر خاصی در متغیر‌های کلیدی اتفاق نیفتاده است.

عبدالناصر همتی در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود نوشت: از ابتدای سال، علاوه بر تامین بیش از ۱۰ میلیارد دلار ارز برای کالا‌های اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی توسط بانک مرکزی، حدود ۱۵ میلیارد دلار نیز در چارچوب سامانه نیما برای واردات مواداولیه واحد‌های تولیدی و سایر کالا‌های ضروری تامین شده است. این روند به امید خدا و با ادامه تلاش‌های صادرکنندگان با قدرت تداوم خواهد یافت.

آموزش گام به گام تحلیل بنیادی برای انتخاب سهم مناسب

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تحلیل بنیادی روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا میخواهید در بورس به موفقیت برسید؟ آیا نمیدانید چگونه یک سهم را از منظر بنیادی تحلیل کنید؟ نبود منبع آموزشی مناسب در زمینه تحلیل بنیادی انگیزه ای شد تا در یک کتاب آموزشی به زبانی کاملا ساده و کاربردی، به کمک تصاویر گویا و آموزش گام به گام، روش انتخاب یک سهم را بر اساس نکات بنیادی آموزش داده ایم. قطعا این روش آموزشی را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد! این کتاب الکترونیکی را به تمام کسانی که می خواهند در بازار بورس به موفقیت مستمر برسند توصیه میکنیم .

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 45 هزار تومان)

وی افزود: در دو هفته اخیر به دلایلی که همگان واقفند، انتظارات غیرواقعی در بازار ارز ایجاد و عمدتا در برخی فضا‌های دلالی و سفته‌بازی به آن دامن زده شد. با اطلاعاتی که از توانایی‌ها، امکانات و ذخایر ارزی کشور و ارز صادارتی دارم، این روند نمی‌تواند واقعی و پایدار باشد؛ چرا که تغییر خاصی در متغیر‌های کلیدی اتفاق نیفتاده است.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: خبر بسیار امیدوارکننده اینکه بانک‌ها در ماه‌های اخیر نیاز نقدینگی کوتاه مدت خود را عمدتا از بازار بین بانکی تامین می‌کنند، بنابراین اضافه برداشت بانک‌ها با بیش از ۴۰ درصد کاهش به رقم بسیار کمتری در مقایسه با رقم آن در یک سال گذشته رسیده است.

همتی متذکر شد: از مدیران بانک‌ها به دلیل این انضباط مالی و همراهی در اعمال سیاست‌های پولی بانک مرکزی که در نهایت در جهت کاهش نرخ تورم است، تشکر می‌کنم.

آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته در بورس

برای دانلود کتاب آموزش گام به گام تابلوخوانی پیشرفته روی لینک زیر کلیک کنید.

تابلوخوانی در کنار تحلیل بنیادی و تکنیکال، بعد سوم بورس است. همه چیز در تابلوی معاملات سهم وجود دارد، اطلاعاتی که شاید در نگاه اول کسی متوجه آنها نشود اما با یادگیری تکنیک های تابلو خوانی و بازار خوانی می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید و بر این اساس معاملات پر سودتری داشته باشید. در کتاب آموزش تابلو خوانی پیشرفته به مطالبی خواهیم پرداخت که در هیچ کلاس یا کتابی به شما آموزش نمی دهند. تکنیک هایی که حاصل سالها تجربه در بازار سرمایه است.

خرید و دانلود کتاب (قیمت با تخفیف: 39 هزار تومان)

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را نیز بخوانید

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پکیج آموزش معاملات 90 درصدی

برای مشاهده توضیحات بیشتر، خرید و دانلود پکیج، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده پکیج آموزشی